5 månader.

Nu var det tre månader sedan som jag skrev här,
tiden går väldigt fort. Det är lite skrämmande hur
tiden bara rusar iväg, jag tycker inte det var så
längesen som vi låg inne på BB och fick vår lilla
docka. Igår blev Tilda fem månader, det har varit
fem alldeles underbara månader, det går inte att
beskriva hur mycket man älskar henne.
 
Jag trivs jättebra med att vara hemma, har gått från
att vara arbetsnarkoman till att älska livet som
"hemmafru", tror att jag utan problem skulle kunna
vara hemma några år.
 
Idag har vi haft besök av Agnes & Axel och deras
mammor, var nere på öppna förskolan i Skultorp.
Det skulle ha varit sångstund idag men hon som
håller i det var tyvärr sjuk. Efteråt var vi hemma hos
oss, lunch och lek. Det är tur man har andra mammor
/ vänner att umgås med på dagarna, utan dem hade
mammaledigheten blivit ganska tråkig.
 

Kram / Frida
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh äntligen Frida:))
Jaa kärleken till sina barn är obeskrivlig.....♡♡♡
Vi kan väl få till en träff snart, var längesen vi träffade er!
Kram!

2013-05-14 @ 20:15:25
Postat av: Mamma

Ja är väl underbart att ha vänner om sig .. Skoj att du börjat skriva igen :))kram

2013-05-14 @ 21:04:55
Postat av: Moster

Va kul att se dej här igen! Jaadu barnakärleken håller i sig hela livet! Å vänner behöver man också! Kram på er...♥ Moster Gunilla

2013-05-15 @ 10:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0