Beviljad.

Då var det måndag igen och ny vecka, nu börjar det
mer och mer kännas som höst. Trots att vi inte fick
nån direkt värme i sommar så ser jag fram emot en
mysig höst med tända ljus och kyla.
 
Skulle ha jobbat ihelgen men det blev bara att jag
jobbade lördag förmiddag, mådde dåligt så jag fick
åka hem. Så jag har vilat och tagit det lugnt ihelgen.
 
Idag fick jag äntligen det efterlängtade brevet från
Försäkringskassan om min graviditetspenning. Jag
fick det beviljat så nu har jag endast tre veckor kvar
att jobba, det känns skönt men samtidigt väldigt
konstigt. Kommer sakna mina gulliga arbetskamrater
väldigt mycket.
 

 
Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Hjärtruds Stuga

Så bra att det inte är så långt kvar att jobba. Kan bli ganska tungt i slutet. Njut och vila innan bebisen kommer.

Ha det gott

Kram Karin

2012-09-17 @ 23:28:53
Postat av: Moster

Åh moster blev så lättad o glad att du fick beviljat!Nu ska du/ni bara njuta sen du vet.. Kul att karin skriver till dej..mosters bloggvän.♥ gunilla

2012-09-18 @ 07:16:52
Postat av: Therese

Åh, underbart!! Skönt att få vara hemma den sista tiden♥
Härligt, stor kram♥

2012-09-20 @ 09:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0