Hjärtat.

I helgen jobbade jag mina sista pass för ett tag
framöver, det var med delade känslor som jag
lämnade jobbet i söndagskväll. Har nu varit ledig
i två dagar och ännu känns det bara som att jag
har några lediga dagar, tror att det tar ett tag att
förstå att man inte skall tillbaka till jobbet. Det
ska bli skönt att vara hemma några veckor och
få känna sig lite som en hemmafru.
 
Idag var det dags för ännu ett besök på mvc hos
min barnmorska, besöken blir tätare nu det sista
vilket känns tryggt. Det är så mysigt att få lyssna
på hjärtat som slår för fullt och nu hade också
pyret fixerat sig. Imorgon går vi in i vecka 33 så
det går undan.
 
Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vad mysigt att lyssna på hjärtat kommer jag i håg njut av tiden nu..

2012-10-09 @ 20:12:43
Postat av: Mamma

Åh vad mysigt att lyssna på hjärtat kommer jag i håg njut av tiden nu..

2012-10-09 @ 20:12:43
Postat av: Moster

...Ja tänk att det kommer tillomed moster ihåg...med en tratt! Säger som mams N_J_U_T kramis moster ♥

2012-10-11 @ 09:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0