Väntans tider.

Ännu en dag har gått och det närmar sig, jag
går i väntans tider. Många säger till mig att jag
ska njuta av tiden som är nu men jag tycker att
jag har väntat tillräckligt nu, vill se vem det är som
döljer sig där inne. Är du en pojke eller tös, vem
är du lik, har du bruna ögon eller har du kanske
lika mycket hår som Andreas hade då han föddes.
 
Imorgon är det äntligen dags för ett besök hos min
barnmorska igen, väldigt skönt att komma dit och
se så att allt är bra.
 
 
Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Britta

Åh så mysigt att vara med barn, nu har ju jag gjort mitt men kan ändå sakna känslan av att vara gravid.

Ha det gott!
// Britta

2012-11-20 @ 08:05:59
Postat av: Mamma

JA så mysig tid denna väntan åh jag blir nästan avis denna situitation !!!

2012-11-20 @ 23:05:35
Postat av: malin

Vilken underbar bild, söta du! Jag vet hur du känner, men när du väl är inne i det sen så kommer du tycka att det mesta stämde som alla andra sa men det finns inget bättre än att få vara med när starten för födande kommer tills dess att man får se och krama om sitt livsverk. <3

2012-11-20 @ 23:09:51
URL: http://rosaliljan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0