Deppig.

Jag har känt mig lite små deppig de senaste
dagarna, trött på att vara gravid och trött på att
vänta. Gick in i vecka trettioåtta idag och pyret
är så gott som färdigbakad nu och kan komma
när som. Hoppas på att humöret ska vända för
jag har inte lust att känna mig så här i flera veckor
till.
 
Har träffat fina vänner idag, på förmiddagen blev det
fika med barndomsvännerna Malin & Madde. Väldigt
trevligt att ses, Madde som numera bor i Köping var
hemma på besök i Skövde med sin dotter Alma.
I eftermiddags kom Karro & Axel hit på besök, det
blev mycket förlossning och bebisprat.
 
 
Natti! Kram / Frida
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh lilla Frida ja det är inget konstigt att känna så det blir snart bättre ...kram Mamma

2012-11-15 @ 21:57:36
Postat av: moster

...känner igen sej lite Frida...det inte konstigt...mycket nytt att reflektera över o så...varm kram moster

2012-11-15 @ 22:22:53
Postat av: Therese

Håller med ovanstående...
Håll ut!!, snart är det dax! Kram!

2012-11-16 @ 16:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0