Allhelgona.

I fredags blev det en heldag med syster, mitt
kusinbarn Alva och lille Oliver. Vi hade en mysig
dag med ett besök på Balthazar, Mc donalds, lek
och fredagsmys.
 
 
Igår följde jag med mamma, pappa och syster till
en mysig inredningsbutik mitt ute på landet i Tiarp.
Ett stort hus på tre våningar med mycket fin inredning
och kläder. Dit kommer jag att åka flera gånger.
 
Vi åkte vidare till Falköping och tände ljus som vi satte
på farfars grav, på vägen hem stannade vi till i Segerstad
och tände ljus för pappas mormor och morfar. Jag tycker
att allhelgonahelgen är väldigt fin då man tänker lite
extra på de man saknar och tänder ljus. På kvällen åkte
vi till mormor där vi tände ljus och sedan in till Sankta
Birgittas kyrkogård. Det är väldigt fint att gå omkring
och titta på alla ljus i mörkret.

 
Kram / Frida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0