Rädsla.

Det kändes att det var måndag morgon då klockan
ringde klockan sex, några minuters snoozande blev
till tjugo minuter. Det blev bråttom till jobbet men
jag hann och dagen på jobbet har gått i ett.

Idag är det tjugoen dagar kvar tills vi får vårat
radhus, det känns underbart men det är också
med lite rädsla som vi går in i ett nytt projekt.
Jag vet att det kommer bli bra efter renovering
och slit men jag är alltid lite orolig inför stora
förändringar. Det är också med lite sorg som
jag lämnar min älskade lägenhet, har älskat
den från första stund då jag hittade den på
blocket.



Nu ska jag slappa framför familjen annorlunda och
sedan ska jag nog lägga mig. Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det förstår jag Frida men det kommer bli såå bra ska du se...♥

2012-03-06 @ 07:55:57
Postat av: Malin

Ni kommer att få mycket slit, men väl värt allt ska du se. Och ni kommer älska att kunna öppna altandörren och bara gå ut i er alldeles egna trädgård. Det kommer att bli såå bra, (tillslut)... Stor Kram

2012-03-06 @ 09:21:20
URL: http://rosaliljan.blogspot.com
Postat av: Mamma

Jaa Frida det blir toppen bra ska du se..Jag saknar våran lägenhet med i bland fast det är typ 27 år sedan, var såå mysig.

2012-03-07 @ 10:58:50
Postat av: Therese

Hej Frida! Vad kul å mysigt att ha något att se fram emot:)

Kommer bli kanonbra!!

Ha det så bra, kram!

2012-03-07 @ 12:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0