Promenad.

Har myst ner mig i soffan under min mysiga filt
och väntar på Grey´s som äntligen startar idag,
som jag längtat. Dock kommer det väl inte bli
så mycket tittande på tv framöver. Vi var inne
i stan i eftermiddags och fattade några beslut,
hoppas på att det kommer bli så fint som vi
planerat & tänkt.

Jag tog med mig Andreas ut på en promenad
ikväll, lite små kyligt men tycker ändå att det
känns som att våren är på väg.

I morgon är jag ledig innan det är dags för att
jobba helgen, har en tuff sexdagarsvecka. Det
är nackdelen med att jobba heltid. Min bil är
inlämnad hos verkstaden för service så det
får bli en hemmadag med fix & packning.

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul med planering det blir säkert så fint som ni har tänkt:)

2012-03-08 @ 08:43:42
Postat av: Gunilla

Jaha det blir spännande då vad ni än tänkt..Ha en bra dag Frida ♥

2012-03-08 @ 09:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0