Ordning & Reda.

Tjii fick jag för att jag skrev igår att det kändes
som att våren var nära, fick en chock då jag kom
upp imorse och såg all snö. Tröttsamt, får ställa
tillbaka mina converse i garderoben igen.

Har haft en skön ledig dag, var med mamma på
en liten roadtrip på förmiddagen. Ikväll har jag
varit nere i förrådet och rensat och städat ordning
bland allt så det ska vara klart inför flytten.



Hittade ett så sött kort på Andreas som liten
då jag rensade i förrädet. Nu ska jag sätta mig
för att klippa och klistra till ett kollage till min
morfars födelsedagsfest. Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Moster ♥

heej jaa vad besviken man blev!men det ska bli vår i helgen,tror vi!! Fick du korten sen på posetn? Vad kul det ska bli att få se det sen...Kraamis moster! Söter han var där då...♥

2012-03-08 @ 20:54:26
Postat av: Anonym

Söter :)

2012-03-09 @ 10:57:37
Postat av: Mamma

Så söt han var där!

2012-03-11 @ 10:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0