Lilla mormor.

God morgon, då var det måndag igen och
det ligger snö på marken, hoppas på att den
försvinner fort. Vi har haft en trevlig helg med
kalas, igår firade vi Andreas och hans mamma
med god mat och trevligt sällskap. Kände mig lite
små dålig igår då jag vaknade och på kvällen
efter kalaset slog det till ordentligt, feberfrossa,
ont i kroppen och hosta som brännde i bröstet.

Kände mig bättre då jag vaknade men har kvar
den jobbiga hostan så det får bli en lugn dag, jag
som tänkt att träna. Jobbar ikväll men tror att det
ska gå bra, vi får se.

image description image description

Nio år har gått sedan min lilla mormor lämnade
oss, alldeles för tidigt. Tänker på hur det hade
varit om hon fått stanna kvar hos oss några år
till. Saknar dej mormor <3

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Moster♥

Ta väl hand om dej frida! så det inte blir låångvarigt.. Jaa lilla mams,tänk va kul man skulle haft några år till iallafall,hade man ju hoppats..hon ler nog åt våra bravader ♥ Kramis Gunilla

2012-03-19 @ 10:10:46
Postat av: Mamma

Otur att du skulle åka på det då krya på dig..

Åhh vilka fina kakor ser mumsiga ut:)

Ja lilla mamma jaa vad jag saknar henne<3

kram.

2012-03-20 @ 07:26:40
Postat av: Therese

Hoppas du mår lite bättre idag...Tråkigt när man inte känner sig riktigt pigg...



Jaa lilla goa mormor <3

Kram Frida!

2012-03-20 @ 18:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0