Loppis & Fix.

Det går långt mellan gångerna, det är mycket
just nu med jobb och renoveringen. Det har det
iochförsig varit i snart tre månader, det är inte
klokt vad tiden går fort. Kollar man tillbaka på
bilderna från huset då vi fick det så är det en
helt otrolig skillnad, så vi har hunnit med väldigt
mycket på den tiden.

Har haft en ledig tredagarshelg, underbart, då
känns det verkligen att man är ledig. Började
helgen med att besök av Malin och lilla Linnea
på fredag förmiddag, så mysigt så. På kvällen
var det dags för månadens halv åtta hos mig
middag hemma hos Anna som bjöd på mycket
god mat och trevligt sällskap.

image description image description
image description image description

I lördags åkte jag och mamma till Lidköpings stad
och kikade i affärerna, men som vanligt då man
letar efter något speciellt så hittar man inget. Vi
åkte vidare till Vinninga för att gå på loppis där
min moster stod och sålde vid ett stånd. De ska
flytta så hon sålde alla prylar som de ej behöver
eller inte får plats med, perfekt.

image description image description

Igår (söndag) hade jag en fixardag här hemma,
rensa och röjde. Har nu fått ordning i våran
tvättstuga och jag blev riktigt nöjd, lite färg och
en matta kan göra susen. Ni ska få se lite bilder
på allt då jag får tillbaka min systemkamera som
tyvärr gick sönder. Tur i oturen så hade jag bara
fem veckor kvar på försäkríngen, skönt.

Måndag och ikväll är det dags för jobb igen, halva
styrkan har gått på semester och jag har fyra veckor
kvar att jobba innan det är min tur, känns som det
är långt borta just nu.

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Therese

Tror du lilla Alva är nöjd med träskorna?? Det är det enda hon går med nu...Så söta var de:))

jaa ni måste ha grejjat massor för ni hade det superfint! Kram på dig!!

2012-06-18 @ 15:16:32
Postat av: Moster

Ja det är fullt upp Frida...Så skoj att ni kom till loppisen! Visst var det skoj!! Åh systemisen paj alltså? Inte bra Frida :)) Tur du har försäkringen o att den gäller än! Kramis Moster ♥

2012-06-19 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0