S e m e s t e r !

I fredags gick jag äntligen på en efterlängtad semester,
den är behövlig nu känner jag. Ska vara ledig i fyra
långa veckor, har alltid jobbat extra några veckor på
mina semestrar men i år ska jag vara ledig, behöver
det efter flytt, husrenovering och mycket jobb.
 
Firade in semestern med bilbingo ihop med Andreas,
syster, mamma och pappa. Tyvärr vann ingen av oss
något men mysigt var det.
 
Igår kväll fick vi trevligt besök av Andreas syster med
sambo och hund. Regnet höll sig borta så det blev grillat
kött ihop med goda tillbehör. Ska lägga upp ett gott recept
på potatis som jag prövade för första gången igår.
 
Idag har min mamma, syster och lille Olivier  varit  här
hemma hos oss och spenderat dagen, vi har fått
hjälp med både det ena och det andra. Nelly och Oliver
klippte gräset och gjorde fint ute. Mamma hjälpte mig
med att lägga upp gardiner, putsade köksfönstren,
skura golven och rensade ogräs. Guld värt.
 
Nu hoppas jag på att vädret ska vända så att vi kan
få lite sol. Går in på aftonbladet flera gånger om dagen
och hoppas på att få läsa "nu vänder det, värmen
är på väg".
 
 
 
Kram / Frida
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så härligt att du äntligen tar 4 veckor det behöver man.. Ja så skojigt att hjälpa till när tid finnes:)Kram

2012-07-16 @ 17:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0