2 Juli.

Måndag och nu har jag endast två veckor kvar tills
min semester, behöver jag säga att jag längtar. Det
ska bli så skönt med fyra veckors ledighet.
 
Har haft en ledig och skön helg som gick alldeles för
fort. I lördags eftermiddag var vi bjudna hem till min
kära moster och man, tyvärr visade sig inte vädret
från sin bästa sida. Vi hade en trevlig kväll med
mycket god mat och många skratt. Vi alla satsade
en liten slant och skrev var för sig när vi tror att
den lille i magen kommer att födas, vikten, längden,
könet och namnet. Den som kommer att komma
närmast vinner pengarna, ska bli spännande och
se vem som vinner.
 
Resterande av helgen har vi tillbringat här hemma,
har plockat upp ännu fler lådor och försökt att
organisera så gott det går.
 
Kram / Frida
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster

hej Frida! jaa va trevlig lördag minsann..Japp nu har vi gissat vilt på vad det finns i maggen ♥ moster

2012-07-02 @ 22:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0