Romantiskt.

Några dagar innan jag for till Sälen köpte
jag det slagbordet som jag bloggade om
i ett
tidigare inlägg. Då jag kom hem från
Sälen blev jag glatt överraskad av att min
Andreas hade varit gullig och monterat
ihop bordet och dessutom köpt så fina
blommor och ställt på ihop med ljuslyktor.

Är väldigt nöjd och tror att bordet kommer
att komma till stor användning, både som
skriv & pysselbord och som extra bord
då det kan behövas. Tills vi väntar på
större boende får det stå i sovrummet
som ett dekorbord.

 
 

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va fint, verkligen tjusigt :)

2012-01-25 @ 20:51:11
Postat av: Mamma

Så fint så.kram

2012-01-25 @ 21:16:45
Postat av: moster♥

JÄTTEFINT slagbord,hittade du det på blocket alltså? guud så fint o Andreas är ju mysig oxå..Kram ♥

2012-01-25 @ 21:48:38
Postat av: Therese

Hej! Jaa så fint det var!! Han får du hålla hårt i :)

Tack för en trevlig sälen resa,Såå mysigt det var,Kram!

2012-01-26 @ 12:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0