Packning & myskläder.

Usch vilket deprimerande väder det har varit
idag, regn och slask. Hade på mig mina söta
rosa gummistövlar idag, i januari. Ne nu så
längtar jag till Sälen, snö och kyla.

Har haft en fixardag idag, ringt samtal, plockat
iordning och packat. Är så gott som klar med
packningen, det är så lätt att packa till Sälen
då man mestadels har på sig underställ eller
myskläder och en rufsig tofs. Så skönt.

 
Är så förtjust i min stora söta tomte som jag
fyndade för något år sedan, också nu i julas
så hittade jag en likadan fast mindre. Visst
är de söta?

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Moster

Jaa den är ju för söter,har en liten oxå,men han var så bångstyrig så han åkte ner i källarn nu efter jul! Ja nu närmar det sej för er frida,koppla av nu och NJUT...Kramelikram Moster ♥

2012-01-13 @ 08:35:06
Postat av: Nelly

Håller tomten en bebis tomte o famnen??

HAHAH vilken rolig ide ;)

2012-01-13 @ 16:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0