Mysig helg.

Nu har det varit tyst här inne på några dagar,
har inte haft någon lust till att skriva. Det går
ju lite upp och ner det dära. Helgen är över
och den har varit väldigt lugn och skön, på
trettondagsafton var vi ute och åt med min
familj på restaurang. Trettondagen var vi
bjudna hem till Andreas syster och sambo
på god mat och efterrätt. På lördagskvällen
blev det mys och planering inför sälenresan
med familjen och med min kusin och hennes
familj. Som jag längtar till Sälen, det går inte
att beskriva men det är något speciellt med
att komma dit.

 
Fick en present av mitt kusinbarn Alva, en så
söt tvål som hon hade gjort själv <3

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaa visst längtar man nu..Alva har blivit jätteförkyld så jag hoppas hon kurerar sig nu....Du är så ho som alltid tänker på barnen.....<3 Kram!

2012-01-09 @ 23:46:17
Postat av: Therese

Jaa visst längtar man nu..Alva har blivit jätteförkyld så jag hoppas hon kurerar sig nu....Du är så ho som alltid tänker på barnen.....<3 Kram!

2012-01-09 @ 23:46:53
Postat av: Gunilla

Precis rätt skrevet Therese!Hoppas ni får en underbar resa nu ♥ Kramis moster

2012-01-10 @ 09:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0