Mys lördag.

God morgon lördag, va härligt det är att
vara ledig. Är nu ledig tills fredag kväll,
lyx. Ska passa på att njuta dessa dagar
för vecka sex börjar jag jobba heltid på
schema, har fått ett vikariat så ska jag
ska jobba på det i några månader. Det
känns bra att få gå på ett schema och
slippa flyta och oroa sig för att få ihop
sin tid. Dock är det väldigt tråkigt att
hon som jag ska jobba för har slutat
hos oss, saknar dej redan M.

Idag blir det en tripp till stan med min
syster & mamma. Har inte varit i någon
butik på snart tre veckor om man räknar
bort Sälens utbud som var en klädbutik
och en inredningsbutik. Kan ju säga att
jag aldrig skulle klara av att bo där.

image description

Vill önska er en mysig lördag!
Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja en mysig stund vi hade..Näe jag skulle aldrig klara av det usch o fy.. Ja blir väl gott att ha scema..

2012-01-29 @ 20:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0