Fikabesök.

Ännu en dag på jobbet har passerat, en dag som
gick väldigt fort. Vårat kök på jobbet håller just
nu på att renoveras vilket innebär att vi inte kan
vistas i köket överhuvudtaget. Så det blir många
extra steg vilket bara är positivt och tiden går
fortare.

Ikväll hade vi trevligt fikabesök av Andreas syster
och sambo. För mig blev det apelsin med kesella
rabarber, har startat upp med gi igen efter ett
litet uppehåll. Ska tipsa er om en bra app som
jag har hittat, Shapeup heter den. Appen räknar
ut hur många kalorier jag ska äta varje dag, hur
mycket jag förbränner och räknar ut det jag
äter i kalorier. Väldigt bra då man får kontroll.

 

Natti! Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter mys med svägerskefika...måste börja me med gi tack för appen då kram moster



2012-01-25 @ 07:21:19
Postat av: camilla

bra tips, tack frida :)

2012-01-25 @ 09:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0