Smärta.

Dagen började som vanligt, jag är fortfarande
förkyld idag, det är varken bättre elller sämre.
Skulle laga iordning lunch att äta och ta med
till jobbet ikväll, böjde mig efter något då jag
kände att det gjorde ont i svanken. Böjde mig
ner en gång till och då var de precis som det
sa pang inom mig, det uppstod en fruktansvärd
smärta och jag kunde knappt röra mig. Jag blev
illamående, svettades, yr och det svartnade för
ögonen på mig. Lyckades ta mig in till toaletten
ifall jag behövde spy, ringde upp sjukvårdsråd-
givningen som trodde att det var ett ryggskott.

När det var som värst trodde jag att jag skulle
dö, har aldrig varit med om en sån smärta, den
var hemsk. Fick väcka Andreas som jobbar natt
denna veckan, himla skönt att han var hemma.

Så nu ligger jag här i soffan med benen i nittio
grader och känner mig skrupplig, det känns lite
bättre med alvedon i kroppen. Tacka vet jag min
värmekudde jag fick av min familj i julklapp, den
lindrar. Så ikväll blir det inget jobb, får se hur det
känns i slutet av veckan. Börjar redan bli rastlös,
har ingen ro till att ligga i soffan och kolla på tv.

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram på dej

2012-02-08 @ 19:41:16
Postat av: Camilla

Krya på dej

2012-02-09 @ 09:29:13
Postat av: Therese

Stackare!!!! Jag har aldrig haft ryggskott....usch vad det måste gjort ont ....KRAM till DIG och KRYA PÅ DIG! ! <3

2012-02-09 @ 14:13:56
Postat av: Mamma

Lilla vännen ja det är inge vidare kram.

2012-02-09 @ 21:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0