En gåva.

Sitter här i soffan med tända ljus och en varm
kopp the och läser runt på lite olika bloggar.
Mina fötter har jag stoppat i babyfoot-strumpor
så nu ska dom snart bli lena & fina. Har ni inte
prövat
detta än så gör det.

På vägen hem från jobbet mötte jag familjen
som var på väg till Maxi så jag följde med som
sällskap. Imorgon är jag ledig, det kommer bli
en speciell dag om allt går som vi vill. En dag
som vi väntat och längtat efter, varför kan jag
inte berätta ännu.

 
Fick detta otroligt söta örngott av min syster
som hon sytt till mig, visst är hon duktig?

Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Då får man hoppas på lycka vad det än är i möra..kram på dej frida!

2012-02-16 @ 21:27:34
Postat av: Mamma

Åh det vore något för min syster baby foot:)

vad mysigt det låter i morgon lycka till..

2012-02-16 @ 21:36:01
Postat av: Mamma

Åh det vore något för min syster baby foot:)

vad mysigt det låter i morgon lycka till..

2012-02-16 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0