Blivit med...

Nu kan jag äntligen berätta att jag och Andreas
har köpt radhus, det känns så skönt. Idag var vi
och skrev på papprena och betalade handpenningen
så nu börjar det närma sig. Första april är det vårat,
men vi ska vänta en månad innan vi flyttar in då det
behöver renoveras. Det känns väldigt bra och jag tror
att radhus är en bra start för oss, är osäker på om jag
vill köpa ett hus, inte just nu iallafall.

Det har varit mycket planerande de senaste veckorna och
mycket tankar har snurrat i huvudet om tapeter, kök och
inredning. Nu är det mesta bestämt och jag hoppas på att
det kommer bli bra.

Jag och Andreas är nu hemma hos min familj och ser efter
Alice, vi ska sova här i natt. De har åkt iväg till Ullared med
vänner för shopping och övernattning. Imorgon är det dags
för jobb igen efter en ledig dag.



Trevlig helg! Kram / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0