Alla hjärtansdag <3

Idag och som alla andra dagar så älskar jag
mina nära & kära. Det behövs ingen speciell
dag för att visa sin kärlek men jag tycker att
det är lite mysigt med alla hjärtans dag. Jag är
ju en mys tjej. Efter jobbet åkte jag hem till
familjen, söta mamma hade köpt fina bakelser
också fick vi några lotter. Mysigt. Då jag kom
hem låg det två alla hjärtansdagkort på bordet.
Det är alltid lika roligt att få ett vykort dock har
jag varit dålig på att skicka i år, får skylla på
ryggskottet som jag fick. På bordet stod det
också en stor vacker bukett från min älskling,
så fina blommor <3

Andreas jobbar kväll denna veckan och jag ska
lägga mig tidigt ikväll, är trött i ryggen. Imorgon
ska jag först på utbildning och därefter jobba
kvällen.

 
 
 

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa du är en riktig mys Frida du:) härliga blommor du fått..

2012-02-14 @ 20:07:57
Postat av: Camilla

Åååhh va mysigt :)

2012-02-14 @ 20:13:21
Postat av: moster

Visst är det kul men du behöver inte känna så alls Frida...du tänker ju jämt annars på ALLA...kramis



2012-02-14 @ 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0