Hemma.

Igår kväll kom vi hem efter en underbar vecka på
Gotland, vi har verkligen haft det jättebra. Det var
med en tår i ögat som jag lämnade Gotland för
denna gången, nu har vi alla sagt att det inte ska
gå nitton år tills nästa gång. Jag har fått min dos
av sol denna veckan, det regnade då vi kom fram
på eftermiddagen och en av nätterna och  resten
av tiden så har vi haft sol och värme, härligt.
 
Tråkigt nog så åkte jag på en lättare förkylning i
lördags som tyvärr har blivit värre idag. Så min
sista semestervecka får bli lugn, jag som hade
så mycket jag skulle behöva göra.
 
  
 
Skriver mer om Gotland och lägger upp bilder
en annan dag. Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vilken underbar vecka vi haft, var din tredje gång som du varit där men först nu som du såg det på ett annat sätt. Kram

2012-08-06 @ 20:42:24
Postat av: Therese

Instämmer!! Så mysigt att bo så allihop...
Skulle kunna stannat ett tag till. Kram på dig å hoppas du kryar på dig nu.

2012-08-07 @ 00:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0