Uppless.

Idag har jag haft en ledig dag efter att ha
jobbat hela helgen, det behövdes kan jag
säga. Har varit så trött i helgen så det var
skönt med sovmorgon idag. I söndags var
jag på "halv åtta hos mig" middag hos Elin
tillsammans med Karolin & Anna, mycket
trevligt. Ser fram emot nästa månad då vi
ska hem till Karolin.

Idag har jag känt mig riktigt uppless på allt
som har med renovering och flytt att göra.
Allt känns som ett enda stort kaos och jag
vet inte vart jag ska börja. Det tar sig i
huset men ändå mycket kvar, känner att
jag skulle behöva vara ledig. Men det är
bara att ta nya friska tag och se framåt,
det kommer att bli bra tillslut.

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: malin

Den känslan känner jag igen, man tror aldrig det tar slut men man vet att det kommer bli så bra när det är klart. Dra en stor tung pust, samla ny kraft och snart känns allt bättre.

2012-04-18 @ 20:45:17
Postat av: Therese

Förstår dig att det känns så!! Men såå bra det kommer bli!! Du får tänka på det! Vi ses på lördag, KRAM!

2012-04-19 @ 09:29:39
Postat av: Moster

Jaa förstår precis! Kan du inte unna dej några dagar ledigt då! Men snälla Frida int behöver du va med o duka då..Du har ju fullt upp,även om jag vet att du vill ♥ Moster

2012-04-19 @ 09:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0