Fredag.

Nu var det några dagar sedan som jag skrev, det går i svackor det där med
bloggandet. Har jobbat mycket de senaste veckorna också har jag börjat en
kurs i kontaktmannaskap. En obligatorisk kurs då man är anställd som
undersköterska i Falköpings kommun. Det tråkiga är att kursen är två
timmar, två gånger i veckan i fem veckor, det blir mycket åkande.
Nu är jag ledig tre dagar vilket ska bli skönt, har tagit semester
ihelgen eftersom att det är min födelsedag på lördag. Idag
blir det till att fixa & dona inför morgondagen.

Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Moster ♥

GRATTIS Frida på den stora dagen,tänk när man var 25...Livet lekte,nä det gjorde det inte alls men roligt var det! Ikväll blir det skoj att träffas...Kramis Moster

2011-10-15 @ 15:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0