Stolt.

Jag ska ta och erkänna att jag faktiskt känner mig stolt över
mig själv. I tisdags sökte jag ett nytt jobb och idag fick jag ett
samtal från ansvarig chef som ville att jag ska komma på en
intervju. Känns en aningen nervöst ska jag medge, var flera
år sedan som jag var på en intervju och nu känns det så
verkligt.

Jag är inte den som gillar förändringar, beror självklart vad
det är för förändringar, men som att börja i en ny klass eller
på ett nytt jobb. Man ska lära känna många nya människor
och komma in i gruppen. Har min trygghet på jobbet, trvis
bra och har underbara jobbarkompisar. Så jag känner mig
stolt över att jag är beredd på att lämna min trygghet och
pröva på något nytt. Blir det inte nu så kommer det att
komma flera chanser framöver.

Kram / Frida


Längtar efter julen...


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jaa du gör så rätt(Är nog liite lik mej där oxå,vill gärna förändra hos mitt liv lite) Tycker du ska vara stolt Frida,man lever bara en gång! Stort lycka till! Kramis Gunilla

2011-10-28 @ 07:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0