Leila bakar.

Igår kväll gick jag och la mig med huvudvärk och imorses
vaknade jag med huvudvärk, tröttsamt. Blev en lugn
förmiddag i soffan och efter några timmar var huvudvärken
borta. Följde med Andreas till sjukhuset för ett besök, blev
lite paff då jag fick syn på Lasse Kronér. Inte ofta man ser
någon kändis i Skövde och speciellt inte på sjukhuset.

Ikväll har jag bakat flera sorters kakor, älskar att baka
men eftersom att jag inte ska äta det själv och inte vill ha
något liggandes i frysen så blir det inte så ofta som jag bakar.
Men imorgon ska jag bjuda mina jobbarkompisar som tack för
uppvaktiningen på min födelsedag. Min förra chef som nu har
slutat hos oss kallade mig för "Leila bakar" och jag kan megde
att jag faktiskt känner mig lite som Leila.

  
 

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ja det va inte bra med huvudvärken då frida! Har väl varit lite mycket det sista för dej! Jaa du bakar du gumman...Gott Kramis Snutta Moster

2011-10-18 @ 21:58:42
Postat av: Anonym

Du ÄR ju Stenstorps egen Leila:) Hoppas det är bra med dig och att huvudvärken inte kommer tillbaka!

2011-10-18 @ 22:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0