Fredagsmys

Vill säga Grattis till min moster som fyllde år igår <3
Hade fullt upp igår med utbildning och jobb så jag hann
inte skriva ihop ett litet inlägg. Även denna dagen har
inneburit jobb, dagen började dock lite problematiskt
då vi endast var två personal på morgonen. Men det
löste sig och dagen gick i ett, fördelen med att man
har fullt upp är att timmarna går fort. Väl hemma har
jag tvättat, bakat, lagat mat och fixat och donat, har
försökt att göra plats till allt fint jag fick då jag fyllde
år. Vi behöver verkligen flytta. Sedan kom lillebror
förbi och umgicks med oss en stund, så trevligt att
vi kan umgås. Det är väl en självklarhet tänker väl
ni men då jag bodde hemma så kunde jag och min
bror knappt vistas i samma rum utan att bråka. Vi
är väl äldre och lite klokare nu antar jag.

Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack goa frida för hälsningen!! Jag mår bra fast jag går mot de 54 nästa år...ha det gott Kramis Gunilla

2011-10-21 @ 23:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0