Promenader.

Imorses var det skönt med sovmorgon, har jobbat dagtid
två dagar och jag har varit så trött att jag knappt kommit
upp på morgonen. Funderade på att sjukskriva mig, tror
dock inte att trötthet är ett giltigt skäl.

Jag och Andreas var inne i stan i förmiddags och uträttade
några ärenden, vidare till Maxi och handlade mat. Har
jobbat extra i Skultorp i eftermiddag mellan fyra och
halv nio, riktigt skönt pass. Andreas mötte upp mig
efter jobbet så tog vi en promenad hem i mörkret.
Har börjat få med Andreas ut på promenader, han
har till och med köpt sig ett par ordentliga gåskor. 

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en kopp thé
framför Greys. Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Moster

Jaa va trött man är emellanåt Frida! Men skam den som ger sig,trötthet borde vara giltigt att få va hemma...Kramis på dej Hälsa Andreas...Moster ♥

2011-11-10 @ 09:35:35
Postat av: Malin

Skönt att du slipper gå själv, visst är det mysigt att gå med sin partner. Det blir att man pratar och disskuterar lite mer än vad man skulle gjort hemma, och att gå ensam i mörkret är inte lika roligt som när man är två. <3

2011-11-10 @ 12:59:14
URL: http://rosaliljan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0