Hängig.

Då var det vardag igen vilket är bra då det kommer ut nya
hus på hemnet varje dag, håller tummarna för att det ska
komma ut något som passar oss. En jobbarkompis till mig
berättade att de letade bostad i två år innan de hittade ett
som passade dem, så länge har jag inte lust att vänta.

Idag känner jag mig hängig och väldigt trött, har legat i
soffan mestadels av dagen. Tog mig i kragen och satte
mig på motionscykeln och ikväll får det bli en promenad.
Ska jobba på gruppbostaden i natt, det saknades personal
och extra pengar behövs alltid. Sedan har jag lovat mig
själv att vara ledig tills fredag kväll med undantag från
apt och mitt kontaktmannaskap med J.


Kram // Frida


Denna fina skålen fylld med värmeljus fick 
jag av mina svärföräldrar då jag fyllde år <3

Kommentarer
Postat av: Moster

Åh va fin den var med massa ljus i! Lilla du ta det lugnt nu Frida så du får krafter igen...♥ Moster...

2011-11-14 @ 18:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0