Änglar.

Idag har mina tankar gått extra mycket till dem som inte
finns bland oss längre, änglarna. Jag tycker att det är en
fin dag då man tänker extra och tänder ljus för våra
saknade änglar.

Det var väldigt skönt att få sovmorgon imorses, tog en
morgonpromenad med syster runt sjön. Följde med
mamma in till stan som sällskap, vi hade mycket att
prata om då vi inte setts så mycket de senaste. Ikväll
åkte jag med mamma, pappa och Nelly in till S:ta
Birgittas kyrkogård. Ååhhh det var så fint med alla
ljus som lyser i mörkret, rogivande.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på "Så
mycket bättre. Det är Eva Dahlgrens dag så det
kommer att bli många underbara låtar.

Kram // Frida


Kommentarer
Postat av: Moster

Jaa visst tänker man än mer på dom man saknar en sån här helg...Missade ju så mycket bättre...var det bra tro? Kramis Gunilla

2011-11-06 @ 09:06:03
Postat av: Frida

Ja det va jättebra tyckte ja :) Du får kolla på datorn :) Kram

2011-11-06 @ 10:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0