December.

Då var det första december idag, jag ställde klockan tidigt
imorses för att kolla på julkalendern. Kalla mig barnslig
men det är något speciellt med att kolla på julkalendern,
det kommer alltid att finnas ett litet barn inom mig. Dock
tycker jag att det var bättre förr, nu låter jag som mina
boende på jobbet, tsss. Ni kommer väl ihåg Mysteriet på
greveholm, Trolltider och Sunes jul? Har dessa på dvd så
om inte årets julkalender håller måttet kan jag kolla på de
istället. Men jag tyckte att årets kalender gav ett mysigt
intryck så vi får se.

Har varit hemma från jobbet tre dagar, har inte känt mig
riktigt bra. Men efter några dagars vila så är det dags för
jobb ikväll igen.

Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Malin

Klart man måste kolla på julkalendern, det hör till!

Skönt att höra att du mår bättre igen, stor Kram! <3

2011-12-01 @ 12:53:59
URL: http://rosaliljan.blogspot.com
Postat av: Mamma

Åhh vilken söt tomte..Lilla du vad kallar du mig då satt ochså bänkad och tittade, tycker ochså den verkar mysig, fick känslan av pelle svanslös.. små gator och mysigt..Vad skönt att du kryat på dig gumman.kram

2011-12-01 @ 14:25:35
Postat av: Moster..

Har inte sett på många år...krya på dej ♥

2011-12-01 @ 15:29:35
Postat av: Therese

Jag ska se den nu ikväll,det ser jag fram emot oxå!

Vad tråkigt att du varit krasslig...Här får du en krya på dig kram från oss!!

2011-12-01 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0