Flytt.

Hej kära bloggläsare.
Hoppas att allt är fint med er, här hemma har det varit fullt upp hela
veckan som ni säkert har märkt här på bloggen. Här händer det grejer
minsann, för nån vecka sedan bestämde jag och Andreas att han skulle
flytta in till mig och sälja sin lägenhet. Vi har letat lite efter något gemen-
samt boende men det kan ju ta sin tid och jag vill inte byta ner mig.

Så i väntan på något annat ska vi bo ihop i min lägenhet, ska förhoppningsvis
fungera bra. Så denna veckan har vi packat, kört grejer, rensat och fixat, passade
perfekt denna veckan då Andreas är ledig och jag bara jobbar helgen.

Har också fått rensat ordentligt här hemma eftersom att Andreas ska få plats med
sina grejer, skönt att få rensat. Jag är ju en hamster som köper på mig mycket med
saker och slänger ogärna något som är helt och då blir det ju fullt i lådor och skåp.

 
 

Vi har också hunnit med att ha kalas för Andreas med våra familjer,
alltid lite nervöst när alla ska träffas ihop. Dock kände de till varann innan
och det blev ett väldigt lyckat kalas.

  
 


Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa vad skojigt med era beslut tycker jag..

det var trevligt att träffa hans föräldrar med syskon, nu kände vi till varandra som du skrev, och det underlättar givetvis. kram

2011-03-31 @ 21:41:22
Postat av: Mamma

Jaa vad skojigt med era beslut tycker jag..

det var trevligt att träffa hans föräldrar med syskon, nu kände vi till varandra som du skrev, och det underlättar givetvis. kram

2011-03-31 @ 21:41:50
Postat av: Gunilla

Åh va kul frida att slå era påasr sammam...Blir jättebra tror jag/vi! Jasså är det en hamster till i släkta??Kramis Moster

2011-03-31 @ 22:13:44
URL: http://www.gunillasljusglimtar.blogspot.com
Postat av: Gunilla

2011-03-31 @ 22:14:59
URL: http://www.gunillasljusglimtar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0