Berörd.

Igår kväll var jag, mamma, pappa och Nelly iväg till Arenan för att
lyssna om Pär Johanssons föreläsning, grundaren av glada hudik
teatern. Att lyssna på Pär när han pratade var en härlig upplevelse
som gav både skratt och tårar, man blir verkligen berörd av hans
arbete och engagemang. Rätt man på rätt plats helt enkelt.

"Att jobba med de här människorna, det gör var dag värd att leva"



Denna dagen har bara susat förbi, var inne i stan på förmiddagen och
uträttade några ärenden, därefter hem och började städa och rensa
i min garderob. Ska lägga ut en del kläder på tradera istället för att
de ligger och tar plats. Ska sätta mig på motionscykeln nu och ikväll
blir det kalas för svärmor, känns så vuxet att säga svärmor.

Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig, det känns väldigt vuxet att säga svärmor <3

2011-03-23 @ 15:44:34
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Gunilla

jag kan tänka att den var bra...Bion bra oxå! Var gärna med på min utlottning Frida...Klart det är "vuxet" att säga svärmor.../Moster

2011-03-23 @ 17:03:16
URL: http://www.gunillasljusglimtar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0