Tjugo år.

Ett stort grattis till min lillebror som fyller tjugo år idag, det
är inte klokt vad åren går fort. Tycker inte det var längesen
som vi var små och ständigt var i luven på varann, syskonkärlek.
Åren har gått och vi har blivit mognare, sedan jag flyttade hemifrån
så har vi knappt bråkat förutom lite tjaffs som hör till.


Grattis Pontus!

Det var skönt med sovmorgon imorses men dagen tog
fort vändning då jag fick ett tråkigt telefonsamtal. Förstår
fortfarande inte, vill inte förstå, kan inte förstå. Livet kan
vända så fort. Ska ta på mig ett leénde och fira brors
födelsedag i eftermiddag för det är han värd.

Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja tänk att ni är så sams nu för tiden, trodde vi aldrig.



Ja vännen det är baksidan med livet, att vi vet inte när det tar slut, så oerhört tragiskt..kram

2011-03-14 @ 14:28:28
Postat av: Gunilla

Jaa Frida & Pontus...syskonkärlek finns alltid tror jag... Jag hörde detta hemska...tänker på dej frida

2011-03-14 @ 16:29:56
URL: http://www.gunillasljusglimtar.blogspot.com
Postat av: Tess

Ja syskonkärlek ja.....HÄRLIGT ♥



Hörde oxå vad som hänt......Jättetragiskt.....!

Kram på dig Frida ♥

2011-03-15 @ 12:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0