Solsken.

God morgon underbara soliga tisdag.

Visst blir man glad när man vaknar till ett underbart
solsken? Mindre roligt är väl att man ser all smuts på
fönstren men det får man ta. Sitter nyvaken i soffan
och har precis ätit frukost samtidigt som jag kollar
på hem till gården. Hoppade in och jobbade en extra
natt i Skultorp tills idag så jag har sovit några timmar
men eftersom jag ska jobba ikväll kunde jag inte sova
för länge. Men man känner sig allt lite groggy.
Ska sätta mig och trampa på cyklen nu och
fixa inför jobbet.

Passa på att njuta av solen idag!
Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Puss på dej FRIDA min...♥

2011-03-10 @ 21:43:55
URL: http://www.gunillasljusglimtar.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Hej Frida nu är det lördag o ledig helg här...

Du har en utmaning hos mej serru! Kramis Gunilla ♥

2011-03-12 @ 09:14:12
URL: http://www.gunillasljusglimtar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0