Sommarkänsla.

Vilket underbart väder vi har fått, jag känner direkt hur mycket piggare
jag blir, det går till och med lättare att gå upp då klockan ringer vid sex
på morgonen. Det enda som är synd är att jag jobbar men får hoppas
att värmen håller i sig så att vi som går sent också får njuta. Blev en
cykeltur med syster efter jobbet idag på en timme, det var svettigt
men skönt. Imorgon får det bli Stenstorpsbadet efter jobbet, slutar
vid halv två så det passar perfekt.

Ikväll börjar två program som ger mig en riktig sommarkänsla, först
blir det Allsång på Skansen och därefter Morden i Midsomer. I flera år
har jag följt dessa program och det är så mysigt.

Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa jag håller med dig, det du skriver...

Hoppas vi med får några dagar.. kram

2011-06-28 @ 20:44:43
Postat av: Anonym

Moster vill mä ha fiint,kanskelite svalare bara,hahaha om man får klage alltså! Somnar ju aldrig på kvällarna o inte morna heller för den delen..Kramis moster

2011-06-28 @ 21:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0