Hääärligt.

Åååhhh vilken underbar helg vi har haft, tyvärr har den gått alldeles för fort.
I torsdags var vi bjudna hem till min moster och man i Gläntan för att fira
Göran som fyllde sextio år nu idag. Alltid lika mysigt att komma hem till
dem, det bjöds på klurig tipspromenad, god mat & fika och givetvis
trevligt sällskap.

Grattis Göran :)

  
   
  

Ihelgen har jag och Andreas varit katt och husvakt åt mina föräldrar då de
har varit bortresta, kunde inte ha haft mer tur med vädret. Det har varit
helt underbart. I fredags tog vi det lugnt och satt ute i trädgården och
njöt. Igår (lördag) tog vi en liten utflykt och på eftermiddagen/kvällen
kom Ida & Fredrik hem till oss i huset och grillade, avnjöt en cider
och spelade spel. En mycket lyckad kväll.

Idag har jag mest tillbringat tiden ute i trädgården, suttit i solstolen, hängt
tvätt, gått och plockat i rabatterna med mera. Det är en sån frihet med
hus och trädgård. Tillbaka i lägenheten och jag känner mig instängd.

Hoppas på fint väder imorn för då tar jag cykeln till jobbet.

Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa visst var det trevligt!! Jaa så snälla ni är att ni ville vara här.. Och du Frida går och musslar...kram

2011-06-05 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0