Blomstertid.

Har haft en mysig eftermiddag och kväll med skolavslutning, men inte för
mig då, tyvärr. Då man gick i skolan längtade man efter att få sluta och
börja att arbeta men nu så längtar jag tillbaka till skolan igen. Då klarade
man sig på tusen kronor i månaden, man fick träffa sina vänner varje dag,
man var ledig varje helg och kunde helt enkelt leva livet. Nu är det så
mycket mer, vantrivs verkligen inte med det livet jag lever men ibland
längtar jag allt tillbaka till Hp3a.

Vasaskolan bjöd på en underhållande skolavslutning med den blomstertid
nu kommer, när man hör den låten så vet man att det är sommarlov.
Mamma bjöd på god fika efter avslutningen.


  
 
  
Söta lillasyster <3

Ska snart krypa ner under täcket, ska bli skönt att sova några
timmar. God Natt / Frida


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv skoj du ville följa med!!kram

2011-06-17 @ 08:54:16
Postat av: Moster

JAG kan till och med längtea till min avslutning i nian,hihihih Puss moster

2011-06-17 @ 09:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0