Fin-Besök <3

Idag fick jag och Andreas besök av min moster Gunilla, min kusin Thess med
man och barn som uppvaktade oss till förlovningen. Vi fick fina blommor och
paket, en kanna och tårtfat från Ib Laursen. Så fint. Söta Anton & Alva hade
målat fina teckningar och gjort ett pärlhjärta.

Tack kära ni <3
 

     
  
  
  

Min moster skrev ett så fint inlägg på sin blogg om oss <3

Är nu gräsänka i några dagar då Andreas har åkt med sina syskon till
deras föräldrars stuga på kusten. Jag får stanna kvar hemma och jobba.
Imorgon åker jag till Eskilstuna Zoo med killen jag är kontaktperson åt.

Kram / Frida
 


Kommentarer
Postat av: Moster ♥

Tack själva Andreas o Frida för denna dagen...GRATTIS även till förlovningen ♥♥♥

2011-07-12 @ 20:46:11
Postat av: Therese

Ni bjöd på så god mat å fika......Jättetrevligt var det! Kram på er!<3

2011-07-12 @ 23:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0