Jobbat.

Söndag kväll och helgen är snart över, har tillbringat mestadels av
timmarna på jobbet känns det som. I fredags jobbade jag 7-16.30,
på kvällen blev det fredagsmys med A. Hade egentligen en ledig
helg men jobbade extra igår på min flyt, 7-12, 16-21. Fattades
personal på demens avdelningen på natten så jag arbetade även
lördag natt. Det gick bra men de sista timmarna gick långsamt,
somnade väldigt skönt efter nitton timmars arbete.

Denna söndagen har varit lugn, musslat och donat här hemma,
städat av lite och bytt sängkläder. Skönt att ha sådant gjort inför
den kommande veckan, gud jag börjar ju låta gammal.

Väntar på att A ska komma hem från jobbet. blir en lugn kväll
med Solsidan och Wallander, jobb imorn.
Puss / Frida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du jobbar o sliter snutt... vilka fina tulpaner kan dom vara från Andreas tro? kram

2011-01-30 @ 20:42:37
Postat av: Anonym

Ja du jobbar o sliter snutt... vilka fina tulpaner kan dom vara från Andreas tro? kram

2011-01-30 @ 20:43:13
Postat av: Frida

Japp det är dom :)

2011-01-30 @ 21:41:57
Postat av: Frida

Japp det är dom =)

2011-01-30 @ 21:42:37
Postat av: Gunilla

Åh vilken jobb helg...Mys nu istället då...♥ Kramis moster...Jättefina tulpaner

2011-01-30 @ 21:51:01
URL: http://www.gunillasljusglimtar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0