Strålande.

Gårdagen gick i ett, var inne i stan och solade med mamma, så skönt att
få lite färg, man känner sig betydligt mycket piggare och fräschare. Följde
med mamma till Kss för ett besök med armen, därefter hem och lagade
mat, vidare till friskis för ett svettigt och roligt pulspass med Peter.
På kvällen kom Karolin hit på en kopp thé, pratade, skvallrade och
kollade på gamla kort. Minnen.

Idag är jag på strålande humör med massa energi men jag tänker inte
skriva vad det beror på, tsss. Har flängt runt här hemma, fixat och
donat. Ska jobba ikväll 16-22.

Puss / Frida


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har två alternativ här, en vet du nog redan vad jag tänker på !! Får vi snart veta varför denna braiga dag?? Jag e nyfniken! ; )



Kramis.

2011-02-17 @ 16:52:05
URL: http://www.idasaidas.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Hmhmhm,Nu blir moster nyfiken...bara kan gissa men det gör jag i min skalle...



GRATTIS GOASTE FRIDA på namnsdagen 18 februari...Kort dimper ner på måndag...hihihihi



kramis ♥♥♥

2011-02-18 @ 07:31:46
URL: http://www.gunillasljusglimtar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0