Helgen.

Denna veckan har jag varit väldigt dålig på att blogga men jag har
haft fullt upp med jobb och träning så jag har helt enkelt inte hunnit.
Har haft en lugn och skön helg som tillbringats med nära & kära.

I fredags var vi på bio, såg Åsa-Nisse, tyckte den var underhållande,
vissa scener kunde ha skippats men helt klart sevärd.

Lördagen tillbringades på stan med lite shopping och klippning vilket
verkligen behövdes. På kvällen var vi bjudna till Andreas syster Ida
på kalas med god mat, efterrätt och trevligt sällskap.

Idag har jag umgåtts med killen som jag är kontaktperson åt, fixat
& grejat här hemma och ikväll blir det alla-<3-dag middags med
Andreas. En dag för tidigt, vi jobbar om varandra imorn så därför
tar vi det ikväll, mys!

Puss & Kram / Frida



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Nää man måste ju hinna med oxå! va mysig helg då Frida!! Åh mysigt att fira med A ikväll då! kramis...Glöm ej solsidan...blir nog bra ikväll! ♥

2011-02-13 @ 19:36:41
URL: http://www.gunillasljusglimtar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0