Cykel.

Har nu blivit ägare till en motionscykel, det sägs ju att det ska vara
bra att motionera på morgonen innan man äter frukost. Och jag är
inte den som slänger på mig träningskläderna tidigt på morgonen,
tar bilen och beger mig till gymet för att svettas. Visst, en promenad
på morgonen är härligt men som vädret är just nu så tar det emot.

Har letat på blocket i några dagar och i Söndags dök den upp, en
standard motionscykel i Skövde för hundrafemtio kronor, toppen!
Kunde inte bli bättre, min snälla bror hämtade cykeln och levererade
den hem till mig. Som tack fick han hundrafemtio kronor, så totalt
trehundra kronor för en bra motionscykel. En bra affär!

Nu ska det cyklas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va billigt! Nu kan du ställa den framför teven och slå två flugor i en smäll, förena nytta med nöje så att säga! Skulle oxå vilja ha en :)

2011-02-22 @ 19:16:52
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det var en bra affär! ja toppen att cykla framför tv.

2011-02-22 @ 19:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0