Pynt & Mys.

Då var det lill-lördag idag och jag är nu ledig tre dagar
inför helgen, tycker faktiskt att det är lite lyx att vara
ledig mitt i veckan. Tror inte att jag skulle vilja ha ett
måndag till fredags jobb med tider som sju till fyra.
Man får så mycket mer gjort då man är ledig på en
vardag.

Trots att jag varit ledig idag så blev det en sväng till
jobbet men bara för nöje. Bakade pepparkakor med
de gamla idag, mysigt och uppskattat.

Ikväll har jag tagit fram min julgran och pyntat den,
blev väldigt mysigt dock lite trångt. Hoppas på att jag
bor i ett större hem nästa jul. Kära syster kom förbi,
hjälpte henne med att tona håret. Hon har blivit så
stor, en riktigt tonåring, jag som fortfarande vill ha
henne som en liten flicka.

Andreas är på julbord ikväll och jag har en mysig
ensamkväll med tända ljus och bonde söker fru.


Köpte stora ljus till min kandelaber, tycker att det blev
mycket "maffigare".

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa vad snygg den blev med stora ljus..

ja förstår att du vill att nelly ska vara liten ..men alla åldrar har sin tjusning..



Skoj att få baka med di gamle..

2011-12-07 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0