Längtan.

Denna dagen blev väldigt lugn, har
inte  alls varit på humör. Sen så är jag
så trött så jag skulle kunna sova dygnet
runt känns det som. Undrar om det
beror på vädret tro? Jag längtar så
till Sälen nu, det ska bli så härligt
att komma dit upp och få njuta av
den underbara omgivningen.

Om någon hade sagt till mig för tio
år sedan att jag och min familj skulle
åka på skidsemester till Sälen tre år
i rad så hade jag nog bara skrattat.
Vi har aldrig varit någon skidfamilj,
jag hade aldrig innan stått på ett
par slalomskidor. Men i januari
åker vi upp för tredje året i rad
och det ska bli så underbart, det
går inte att förklara. Jag längtar.


Fick en röd one piece av Andreas i
julklapp, så skön & mysig.


Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Moster♥

...Förstår om du är trött,varit mycket nu Frida,anspänner på kroppen...Förstår att du längtar...kramis Gunilla

2011-12-28 @ 21:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0