Julklapp.

Det blev en förmiddag på stan ihop
med mamma och syster. De sista
julklapparna är nu inhandlade, det
känns skönt.

Åkte hem till familjen därefter dit min
kära moster kom på ett litet besök. Vi
är så lika vi två, moster och jag. Vi
hade båda köpt julklapp till varann
utan att vi hade bestämt det. Fick en
så söt tomte med en så snuffsig näsa.

image description image description

Ikväll har jag slagit in de sista klapparna
och rimmat på några av dem. Imorgon
ska jag och Andreas åka till Falköping,
en sväng till osterian och sedan handla
lite julmat.


Det ser ut som att våra familjemedlemmar
har varit snälla i år.

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för gullig...hihi...så många fina julklappar jag fick av dej...tack Frida..En riktigt Go Jul på er...

2011-12-23 @ 07:45:07
Postat av: Anonym

Du är för gullig...hihi...så många fina julklappar jag fick av dej...tack Frida..En riktigt Go Jul på er...

2011-12-23 @ 07:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0