Julen.

Då var denna julhelgen över och jag
har haft en väldigt mysig jul med mina
nära & kära. Det var väldigt skönt att
vakna upp på julaftonsmorgon och veta
att man inte skulle åka till jobbet.

Först firade vi julafton hemma hos min
morbror för första gången, roligt med
lite omväxling. God mat, tipspromenad
och trevligt sällskap. Kvällen firades
hemma hos familjen med mera mat
och många julklappar. Jag sov över
hemma hos familjen, så mysigt och
det händer ju så sällan nu mera.

På juldagen strosade jag runt i mina
pyjamasbyxor länge, så skönt. Faster
kom förbi på eftermiddagen, det blev
fika och mera julklappar. På kvällen
då jag och Andreas kommit hem från
våra familjer så var det dags för oss
att fira lite jul ihop. En myskväll med
fler paket, jag klagar inte, jag blir som
ett barn på julafton.

Jag har haft en väldigt mysig jul och
jag/vi har fått så mycket fint <3 Nu
saknas det bara ett större boende.

 
 
 
 
 

God fortsättning! Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa vad mysigt det var att få ha dig här över natten och att strosa dagen efter:)

Vilka härliga kort du tagit..kram

2011-12-27 @ 21:08:28
Postat av: Moster...

Jättekul att få se på kort...Visst är det mys me jul...Kramis Gunilla

2011-12-27 @ 21:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0