Ett rött paket.

När jag kollade posten igår hade jag fått ett
litet rött paket, något jag köpt på tradera
trodde jag först. När jag hade fått upp paketet
förstod jag att det var min söta
moster som
sänt ett litet paket till mig. Jag gillar verkligen
att få små oväntade paket, tack snälla.

Har haft en ledig dag med lite julklapps-
shopping, har fått några julklappar köpta
men jag känner ännu ingen stress, skönt.
Jag tycker att det är lite tjusning med att
vara ute dagen innan julafton och trängas
bland allt folk.

Ikväll har jag och Andreas slagit in jul-
klappar, eller njaa, jag har slagit in och
Andreas har kollat på och hållt mig
sällskap. Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Moster

hahaha,jaa vet ju att du gillar't så som jag du vet..Inget märkvärdigt alls bara kul att sända lite...Kram på er! Gillade DU korven också Frida eller? hihihi Gunilla

2011-12-09 @ 10:21:26
Postat av: Frida

Ja, o det är sååå kul att få :) Ja smakade bara en liten bit eftersom ja går på diet denna veckan (samma som mamma) men den smaka väldigt gott :) Kram

2011-12-09 @ 11:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0