Ljuvligt.

Två veckors semester börjar att lida mot sitt slut, tyvärr, men jag har haft
två underbara veckor med fint väder. Den senaste veckan har varit ljuvlig,
hade turen att vara husvakt just denna veckan. Perfekt att bara kunna öppna
dörren och gå ut i trädgården. Veckan var fylld av sol, bad, grillning, fina vänner
och mitt <3

I fredags blev vi utbjudna på restaurang av Andreas goá föräldrar ihop med
hans syskon, en mycket trevlig kväll. Fick också en förlovningspresent, två
fina hjärtskålar, precis i min stil.



Igår blev det en tripp till Hjo, strosade i de få affärer som finns och
åt god glass. På kvällen kom min familj hem efter en veckas semester,
blev grillning & mys. Fick även några presenter, alltid lika roligt med
paket. Fick ett fint smycketställ att hänga armband på, en foto-
vajer att hänga kort på och en söt blom-sprayflaska som
jag fick av Nelly.

 

Idag har jag haft en riktig slappardag, vi hade tänkt att åka på
bilbingo med Andreas syster och sambo men i detta regnväder
är det inget roligt så får ta det en annan dag. Istället har jag
gått hemma i pyjamasen hela dagen och gjort vad jag känt
för, riktigt skönt måste jag säga. Blir myskväll med A och
tidigt i säng för att jobba imorgon, men det känns bra för
efter sju dagars jobb tar jag en vecka ledigt igen.

Kram på er / Frida


Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst är det skoj med paket och roligt att ge!

Låter som en skön semester..

Vilka fina skålar ni fick:)

Var väl skönt att gå i pyamas hela dagen...kram

2011-08-07 @ 18:25:47
Postat av: Anna

Vilka finna skålar frida!!! Åhh jag vill också ha!! vet du vart dom kommer i från?=)

2011-08-07 @ 18:37:55
Postat av: Moster

Ja pyamasväder har det ju varit igår o idag...Fick på mej kläder o vi åkte till Hällekis...Fina saker ni fått ♥

2011-08-07 @ 19:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0